Initiativ 1
Salgsprosess Design Workshops med beste praksis metodeverk kan tilpasses situasjonen og behovet, og har som hovedfokus å sikre at salg har de verktøyene som skal til for å lykkes med kundene
Omfang: 2 eller 3 halvdags workshops
Kostnad fra NOK 45.000 til NOK 95.000 eks moms inklusive tilpasning av og rettigheter til metodeverk
Initiativ 2
Salgsstrategi Hackathon med metodeverk og tilpasninger bygger eller forsterker salgsstrategien og involverer salg på en måte som øker eierskapet for hva som skal gjøres og hvordan målene skal oppnås
Omfang: 1 full dag, samt forberedelser
Kostnad fra NOK 45.000 til NOK 75.000 eks moms inklusive tilpasning av og rettigheter til metodeverk
Initiativ 3
Verdibudskap og kundekonsept design med beste praksis eksempler, maler og metodikk er noe av de mest inspirerende og resultatgivende salg kan gjøre for å vinne nye og eksisterende kunder (Trusted Advisor)
Omfang: 3-4 halvdags workshops
Kostnad fra NOK 45.000 til NOK 95.000 eks moms inklusive maler, metodeverk og tilpasning
Initiativ 4
Go-to-Market Workshops med Vekstgeneratoren bygger på McKinsey sin G2M modell og brukes for å skalere på spissede områder som bransjer, roller, type tjenester/produkter og konsepter
Omfang: 1-5 halvdags workshops
Kostnad fra NOK 35.000 til NOK 125.000 eks moms inklusive metodeverk og prosessarbeid
Initiativ 5
Hybrid kundebetjeningsmodell er bygget på Gartner sitt konsept og kombinerer digital/virtuell betjening av kundene og personlig oppfølging der teknologi og analyse sammen med strategi er vesentlig for å lykkes
Omfang: 3-5 halvdags workshops
Kostnad fra NOK 55.000 til NOK 125.000 eks moms inklusive maler, metodeverk og tilpasning
Initiativ 6
Salgsteknikk og salgsmetodikk bygget på World Class Sales fra store globale selskaper der Solution Selling, Challenger Sales, Value Prop Design og Management Consulting (Trusted Advisor) konsepter er byggesteinene
Omfang: 3-5 halvdags workshops/kurs
Kostnad fra NOK 65.000 til NOK 195.000 eks moms inklusive metodeverk og tilpasninger